Notes de premsa

Així és La Jaula Movistar. El millor 3×3 en l’escenari més increïble

 • , ,

La Jaula Movistar omplirà d’espectacle un lloc tan icònic com la Ciutat de les Arts i les Ciències de València dimecres 2 de juliol. Durant 8 hores (10 a 13 i 17:30 a 22:45h) i amb accés gratuït, podrà gaudir d’un gran xou i el millor bàsquet 3×3

La Jaula Movistar aterra este dimecres a València després de l’anunci que la Comunitat Valenciana serà la seu de les Copes del Rei de 2026 i 2027, fruit de l’acord entre l’ ACB i la Generalitat.

L’esdeveniment unirà el millor bàsquet 3×3 amb un gran xou en un lloc inigualable: la làmina d’aigua que envolta el Palau de les Arts Reina Sofia, a la Ciutat de les Arts i les Ciències de València, gràcies a la col·laboració de la Generalitat i de l’Ajuntament de València.

Tot això amb accés gratuït (fins a completar aforament) i en una doble sessió de més de 8 hores: de 10 a 13h, amb el principi de les competicions 3×3, i des de les 17:30 fins aproximadament les 22:45h amb els partits decisius, concurs de triples, dunkers i més espectacle.

La Jaula Movistar es podrà veure de nou en directe en el canal de Youtube de l’ ACB, gràcies a la col·laboració de ACB i Dreamcaster, amb els periodistes Carlos Martínez i Dani Meroño com ‘casters’ donant-li emoció a cada moment.

Els millors equips 3×3

La Jaula Movistar enfrontarà a 12 dels millors equips 3×3 del nostre país: Argos Bats, Barcelona 3×3, Be Goat (campió de la Lliga Indoor 3×3), PBL Gipuzkoa 3×3, Bilbao Miners i l’amfitrió València Basket en el quadre masculí, i Agua y Jardín, Electromercantil Getafe, Panthers 3×3, Mérida Woka on 3 (campió de la Lliga Indoor 3×3), Bilbao Miners i de nou València Basket en el quadre femení.

Grans equips i extraordinaris jugadors de 3×3, com els campions del món Iván Aurrecoechea (València Basket 3×3 i esta temporada en el Coviran Granada en Lliga Endesa) i Diego de Blas (Argos Bats) i Guim Expósito (Barcelona 3×3), directes des del Mundial que acaba de finalitzar a Mongòlia, i jugadores tan destacades com Ari Geli (Panthers 3×3), Paula Real (Electromercantil Getafe) o Irene Lahuerta (Agua y Jardín).

Però l’espectacle no serà només esportiu: La Jaula Movistar acompanya l’esport amb música en directe, llums i efectes, tot això en un enreixat icònic, i comptarà també amb una batucada, entre més activitats.

Horaris de La Jaula Movistar

Horari de MATÍ

  • 10:30. Grupo A Fem. – Agua y Jardín – Valencia Basket.
  • 10:55. Grupo B Fem. – Electromercantil Getafe – Bilbao Miners.
  • 11:20. Grupo A Masc. – Argos Bats – Valencia Basket.
  • 11:50. Grupo B Masc. – Barcelona 3×3 – Bilbao Miners.
  • 12:15. Grupo A Fem. – Mérida Woka on Three – Valencia Basket.
  • 12:40. Grupo A Masc. – PBL Gipuzkoa – Valencia Basket.

Horari de VESPRADA

  • 17:30. Temps lliure per a joc dels aficionats.
  • 17:50. TorneIG del KO.
  • 18:15. Grupo B Fem. – Panthers 3×3 – Bilbao Miners.
  • 18:40. Grupo B Masc. – Be Goat Team – Bilbao Miners.
  • 19:05. Grupo A Fem. – Agua y Jardín – Mérida Woka on Three.
  • 19:30. Grupo B Fem. – Electromercantil Getafe – Panthers 3×3.
  • 19:50. La Pachanga de La Jaula, con Ferran Bassas y Pepe Pozas.
  • 20:05. Concurs de triples jugadors 3×3.
  • 20:25. Grupo A Masc. – Argos Bats – PBL Gipuzkoa 3×3.
  • 20:50. Grupo B Masc. – Barcelona 3×3 – Be Goat.
  • 21:15. Show obertura de finals amb batucada.
  • 21:25. Final La Jaula Movistar femenina.
  • 21:45. Show de Dunkers Street Airlines.
  • 22:00. Final La Jaula Movistar masculina.
  • 22:20. Lliurament de premis.