Notes de premsa

Nou Moles acull la segona cita de València Aquàtica 2025

 • , ,

Este dissabte 24 de maig se celebra el V Open Internacional Màster-Sènior de natació artística de la Comunitat Valenciana, amb l’objectiu de promoure la participació masculina i mixta en la natació artística a nivell màster, fomentant la diversitat i la visibilitat

La ciutat de València es consolida com a epicentre de la natació artística amb la celebració del V Open Internacional Màster-Sènior CV, una cita imprescindible per als amants d’este esport aquàtic. L’esdeveniment tindrà lloc este dissabte 24 de maig en la piscina del Poliesportiu Nou Moles. Organitzat per la Federació de Natació de la Comunitat Valenciana (FNCV), l’Open reunirà a destacats atletes màster i sènior en dos emocionants sessions, de 12.00 a 14.00 hores i de 16.00 a 20.00 hores. Durant la jornada, el públic valencià podrà gaudir d’espectaculars rutines que combinen destresa tècnica, sincronització i art.

Este esdeveniment forma part del projecte València Aquàtica 2025, una ambiciosa iniciativa impulsada per la FNCV que posiciona a València com a referent nacional i internacional en la promoció dels esports aquàtics. Des d’una perspectiva social, inclusiva i accessible, el projecte aposta per integrar disciplines com la natació, el waterpolo i la natació artística en el dia a dia de la ciutat i la seua comunitat.

Dins d’este marc, el V Open Internacional Màster-Sènior CV cobra especial rellevància per la seua aposta decidida per la diversitat, fomentant la participació masculina i mixta en una disciplina històricament dominada per dones. València es convertix així en exemple d’obertura i evolució, promovent una visió més rica i integradora de l’esport.

El Poliesportiu Nou Moles no sols acull esta important competició, sinó que s’ha consolidat com el cor operatiu del projecte València Aquàtica 2025. Ja va ser escenari de «Art en l’Aigua», l’espectacular exhibició de l’equip nacional de natació artística celebrada el passat 22 de març, que va marcar un exitós inici de les activitats previstes.

A més de l’Open, el recinte també serà seu de tallers tècnics i coreogràfics, així com d’una xarrada dedicada a l’evolució del rol masculí en la natació artística. Activitats que completen una oferta dissenyada per a enriquir l’experiència esportiva i acostar encara més esta disciplina a tota la població valenciana.