Ocupació Pública. 33 places d’Auxiliar de Servici a temps parcial, mitjançant el sistema de concurs oposició, d’accés lliure. Qualificacions definitives del primer exercici i data segon exercici
L’Òrgan Tècnic de Selecció, en sessió celebrada el passat dia 13 de maig de 2025, ha adoptat entre altres, els següents acords.
Revisades totes i cada una de les preguntes que han sigut objecte d’al·legacions, l’OTS acorda per unanimitat que han d’entendre’s estimades diferents al·legacions i es fan públiques les qualificacions definitives del primer exercici realitzat el dia 04 d’abril de 2025.
Per això, l’ OTS acorda per unanimitat, anul·lar les preguntes 33, 38, 44, 45, 46, 47 i modificar la resposta a la pregunta 40, l’opció “a” pansa a ser la resposta correcta, en lloc de l’opció “d”, que inicialment es va establir.
Es fan públiques les qualificacions definitives del primer exercici realitzat el dia 04 d’abril de 2025, resultat obtingut de la correcció mitjançant lectura òptica de l’exercici tipus test de les 53 preguntes restants, segons el que es disposa en les bases de la convocatòria.
D’acord amb la base 15.3 de la present convocatòria, podran ser interposats per les persones interessades els oportuns recursos en els casos i en la forma establits en la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, LPACAP, i la Llei 29/1998, de 13 de juliol, Reguladora de la Jurisdicció contenciosa administrativa.
L’Òrgan Tècnic de Selecció acorda, convocar al personal aspirant que ha superat el primer exercici, a la realització del segon exercici d’acord amb les bases de la convocatòria, el qual tindrà lloc el pròxim dia 19 de maig a les 12:00 hores, en Complex Esportiu Cultural Petxina, situada en Passeig de la Petxina n.42.