Arranca la temporada de Escoles Esportives de Nadal per als xiquets i xiquetes de la ciutat
Es realitzaran en les instal·lacions de Petxina, Estadi del Túria, Benimaclet i Verge del Carme-Beteró
La Fundació Esportiva Municipal, en col·laboració amb les entitats organitzadores de les Escoles Esportives (EEDD) organitza les Escoles Esportives de Nadal, dirigides a xiquetes i xiquets en edat escolar, d’edats compreses entre els 5 i els 15 anys. “Com cada any, posem en marxa els campus esportius nadalencs de la ciutat perquè l’esport en edat escolar no parix”, ha explicat la regidora d’Esports, Rocío Gil. “És una gran oportunitat perquè els més xicotets puguen continuar gaudint de les seues disciplines esportives favorites, al mateix temps que donem a les famílies una alternativa en favor de la conciliació”, ha explicat l’edil.
En esta edició, les Escoles Esportives nadalenques desenrotllaran tres projectes esportius situats en instal·lacions esportives municipals de la ciutat: Complex Esportiu Cultural Petxina – Estadi del Túria, Poliesportiu Benimaclet i Poliesportiu Verge del Carme–Beteró, organitzades per la Fundació Esportiva Municipal en col·laboració amb el Club d’Escacs Ciutat Vella, i les Federacions d’Esgrima, Bàsquet i Hoquei de la Comunitat Valenciana.
Les escoles es realitzaran en dos torns compresos pels dies laborables de cada una de les dos setmanes del període de vacacions escolars: última de desembre i primera de gener. Els horaris seran de mig dia, de 8.00 a 14:30h., ampliable fins a mitjana tard, segons projecte, i incloent menjador.
El preu oscil·la entre els 18,3€ dia de l’Escola de Beteró, fins als 75€ per la setmana al campus nadalenc de Petxina.
Places subvencionades per a menors en risc d’exclusió
D’altra banda, la Fundació Esportiva Municipal, en coordinació amb els Servicis Socials Municipals, oferix més de 40 places gratuïtes per torn per a menors en situació de vulnerabilitat. Estes places es troben repartides entre les quatre activitats i inclouen la possibilitat de comptar amb servici de menjador, igualment, subvencionat al 100%.
L’objectiu d’estes activitats és continuar la pràctica esportiva dels escolars durant les vacacions escolars de Nadal, d’una forma més lúdica i, a més de contribuir a la conciliació.
Dates i horaris dels campus
Campus Multiesportiu Petxina Nadal
- On?: Complex Esportiu Cultural Petxina.
- Data: Torn 1: 23, 24, 26, 29, 30 i 31 de desembre.
- Horari: De 8:00 a 14:30h o de 8:00 a 17:00h. (els dies 24 i 31 només fins a les 14:00h.)
- Preu: 75 € (8:00-14:30h) o 120 € (8:00-17:00h, menjador inclòs); altres servicis (consultar pàgina web)
- Places: 120 places per torn.
- Més informació: https://clubajedrezciutatvella.blogspot.com/
Escoles Esportives d’Hivern Benimaclet
- On?: Poliesportiu Benimaclet.
- Data: Torn 1: 23, 24 i 26 de desembre. Torn 2: 29, 30 i 31 de desembre, 2 de gener.
- Horari: De 8:00 a 14:30h o de 8:00 a 16:30h.
- Preu: 51 € (tres dies) + 34 € (amb menjador) o 70 € (4 dies) + 44 € amb menjador.
- Places: 90 per torn.
- Més informació: https://escuelas.fbcv.es/invierno/
Escola Esportiva de Nadal Beteró
- On? Poliesportiu Verge del Carme – Beteró
- Data: dies laborables del 23 de desembre al 5 de gener.
- Horari: De 08:00 a 15:00 h o de 8:00 a 17:00h
- Preu: 18,30 €/dia (08.00-15,00 h) o 7,75 €/dia (menjador): 7,00 € (ampliació d’horari fins a les 17:00h).
- Places: 200 places per torn.
- Més informació: https://fhcv.es/betero/escuelas-deportivas-de-betero/#navidad
Altres opcions
A més, existixen altres alternatives com l’Escola de Nadal multiesportiu del Poliesportiu Marxalenes
- On?: Poliesportiu Marxalenes.
- Data: Torn 1: 23, 24, 26, 29, 30 i 31 de desembre; i els dies 2 i 5 de gener.
- Edat: xiquets/as de 3 a 15 anys.
- Horari: de 09:00 a 14:00h.
- Preu: 8 dies 128€, i els dies solts, 19€.
- Més informació: 650.48.17.47 // https://acortar.link/xpeP7e
