Notes de premsa

Maratón València i New Balance presenten la samarreta oficial de la prova

 • , ,

La marca esportiva mostra les peces oficials de l’esdeveniment amb una original presentació amb les Falles com a protagonistes

El Maratón València Trinidad Alfonso EDP i New Balance han presentat les samarretes que lluiran tots els corredors inscrits a la 41 edició de la carrera que tindrà lloc el pròxim 5 de desembre. Aprofitant l’excepcional ubicació de les Falles de València en el calendari d’aquest 2021, l’Organització i la marca esportiva han creat una especial escena fallera, elaborada per l’escultor Manolo Rubio, en la qual dos ninots corredors han sigut els primers a lluir i mostrar la samarreta de la Marató València.

Una escena que ha sigut presentada en el Museu de les Ciències Príncep Felip i que ha comptat amb la presència de les falleres majors de València, Consuelo Llobell i Carla García, i de les seues corts d’honor, així com d’alguns dels millors atletes del New Balance Team, com l’olímpic Javi Guerra o el fondista valencià Nacho Giménez que, al costat de representants dels clubs de running valencians, han pogut veure i gaudir de les noves peces, en les seues versions de mànega curta o de tirants, gravades sota el lema ‘RUN VALÈNCIA MARATHON’ que liderarà aquesta nova edició.

Paco Borao, president d’SD Correcaminos, organitzador de la Maratón al costat de l’Ajuntament de València, ha reconegut que “la nostra marató ha crescut molt, sobretot en els últims anys, i aquesta unió amb New Balance ve a donar-nos el plus que venim buscant per a confirmar el nom de la nostra prova: projecció internacional. No en va, sabeu que NB també vist les Maratons de Nova York i de Londres, i ho faran en València amb la mateixa qualitat i passió pel corredor, i si m’ho permeten, unint a la grandiositat de Nova York i al glamur de Londres, la bellesa de València”.

Maratón Valencia y New Balance presentan la camiseta oficial de la prueba

Maratón Valencia y New Balance presentan la camiseta oficial de la prueba

Per part de New Balance, Daniel Scheidgen, director de Màrqueting de New Balance Iberia, ha explicat que “la companyia ha aprofitat la seua llarga experiència en aquesta mena d’accions, adquirida per ser també el patrocinador tècnic en ciutats com Nova York o Londres, per a aportar una peça de qualitat que estiga al nivell exigit per la prova valenciana i els seus participants i on cada xicotet detall que compon la mateixa està elaborat amb la màxima cura”.

Pilar Bernabé, regidora d’esports de l’Ajuntament de València, ha assenyalat que “vam ser la primera ciutat de tot el món que va fer una marató amb la situació tan complicada que teníem. València continua estant en el mapa i és referència mundial per demostrar que podem posar en marxa grans esdeveniments esportius”. “El meu reconeixement a l’esforç dels fallers i falleres que han plantat tot i això ens lliga a la mateixa cultura de l’esforç com són els maratonians. Hui no podia ser millor dia per a fer aquesta presentació que uneix les Falles i el Maratón València”.

A més, l’empresa esportiva americana activarà una línia de productes exclusius del Maratón València disponibles en una sèrie d’establiments per tot el territori nacional a partir del pròxim 15 de setembre. Aquesta línia de productes tècnics i de marxandatge inspirats en la pròpia ciutat de València també estarà a la venda durant la fira del corredor Expo Deporte, que tindrà lloc els dies previs a la prova, per a permetre a tots els corredors i visitants poder fer-se amb algun article que li servisca de record del seu pas pel considerat millor marató d’Espanya i un de les primers a nivell mundial.

SOBRE NEW BALANCE IBERIA

New Balance Iberia és la filial per a Espanya, Portugal i Andorra de la marca atlètica global New Balance, marca situada entre el top 3 nacional de vendes en calçat.

New Balance, amb seu a Boston, Massachusetts, porta des de 1906 demostrant un lideratge responsable, construint marques que els atletes estan orgullosos de portar, els seus empleats orgullosos de crear i les comunitats orgulloses d’abraçar. Fabricant als EUA des de fa més de 75 anys, posseeix cinc fàbriques en aquest país i una a Gran Bretanya, ocupant més de 6.000 treballadors al voltant del món amb una xifra de vendes global en 2019 de 4 bilions de dòlars. Malgrat ser una empresa líder en el sector esportiu a nivell mundial, New Balance és l’única entre les seues principals competidores que és de capital privat i no cotitza en borsa, la qual cosa li permet uns valors i una independència únics en aquesta indústria.