Ple valencià en les finals de la fase regular de la Lliga 3×3 celebrades en l’Embull 2 de La Marina
Les medallistes olímpiques Vega Gimeno i Sandra Ygueravide van ser convidades de luxe d’una jornada que va coronar a Argos Bats i València Basket, que va estrenar el seu caseller en LA LLIGA 3×3 Femenina
L’Embull 2 de La Marina de València va vibrar durant dissabte i diumenge amb la definició d’una batalla de diversos mesos en una última jornada de LaLiga 3×3 de basket en la qual no van poder passar més coses. Dos dies de pur espectacle, convidades d’excepció com les medallistes olímpiques Vega Gimeno i Sandra Ygueravide, màxima emoció, nombroses accions heroiques ja per a la història i dos últims campions: Argos Bats, que va sumar la seua tercera jornada de la temporada, i València Basket, que va estrenar el seu caseller en LA LLIGA 3×3 Femenina.

Amb tres èxits en les últimes quatre jornades, Argos Bats arribarà a LES FINALS de Gijón en el millor moment de la seua temporada i com el gran rival a batre. Els valencians van tornar a completar un torneig extraordinari, impulsats per un Marcos Reos l’exhibició anotadora del qual li va portar al més que merescut premi d’MVP de la jornada. Argos Bats va derrotar a BeGOAT Team en quarts de final (20-16) per a obrir un diumenge en el qual ningú va poder amb ells. Contundent 18-5 en semifinals davant GROINN 3×3 i un completíssim triomf final per 21-17 abans de res un campió com València Basket.
I és que els taronja van ser l’altra gran notícia del cap de setmana en LA LLIGA 3×3 Masculina. La seua primera posició en fase de grups, combinada amb la derrota del seu principal perseguidor BeGOAT en quarts davant Argos Bats, va permetre a València Basket assegurar el títol de la fase regular en LA LLIGA 3×3. La guinda a una campanya de màxim nivell, disputant fins a huit finals de jornada en les quals va aconseguir un total de quatre primers llocs.

La competició femenina no es va definir, en tots els sentits, fins a l’últim tir. Un últim llançament de Carmen Segura, proclamada MVP de la jornada, va portar a València Basket a conquistar la seua primera jornada davant un equip de La Celeste que va viure el final de temporada més cruel possible. Després d’aconseguir derrotar en el dol directe al líder Mèrida LP2K Woka en semifinals amb una acció guanyadora de Lucía Reos, les valencianes arribaven a la final depenent de si mateixes per a ser campiones de la fase regular, però van acabar caient en la pròrroga amb eixe últim tir heroic.

I és que fins a eixe últim llançament no es va definir la temporada regular en LA LLIGA 3×3 Femenina. Un curs trepidant del primer a l’últim segon que torna a tindre a Mèrida LP2K Woka com a líder final després de la quinta jornada. Les extremenyes van completar de nou una campanya d’altíssim nivell, aconseguint les semifinals com a mínim en totes les jornades i sent capaces de guanyar tant a Manises com a Ceuta. I l’explosió de felicitat després d’eixe últim tir guanyador de Carmen Segura va ser l’exemple més clar de la tremenda igualtat que va haver-hi tant en la temporada com en la jornada final de València.
Segura va capitanejar a les taronja en un diumenge de matrícula d’honor, vencent a Vigo 3×3 en quarts de final (10-15), a Macera 3×3 (10-13) en semifinals i a la Celeste (13-12 en pròrroga) en la gran final, deslligant l’alegria entre els seus fans i amb una celebració en gran que va acabar fins i tot amb les protagonistes en l’aigua de la Mar Mediterrània. Festa a l’altura d’un diumenge de màxima bogeria abans de la guinda final a este curs el 24 de maig amb LES FINALS de LA LLIGA 3×3 a Gijón.