Campionat d’Espanya de beisbol Sub18 de Clubs
El beisbol juvenil espanyol té una cita destacada este cap de setmana. El Club Astros de València organitza, del 26 al 29 de juny, el Campionat d’España Sub-18 de Clubs, una competició que reunirà els huit millors equips de la categoria.
El torneig comptarà amb la participació dels equips CB Astros Naranja, CB Astros Azul, Irabia, Javatos de Huesca, Tenerife Marlins, CD Arga, CB Barcelona y Tigres de Madrid. Entre els favorits destaquen els actuals campions, els Tenerife Marlins, i els Astros, que van ser subcampions en l’edició de 2024. Amb dos equips en lliça, el conjunt amfitrió tractarà d’aprofitar la seua condició de local i el suport de la seua afició per a alçar-se amb el títol.

Horari de competició
- Dissabte 28 de juny: semifinals a les 11:00 i a les 15:00h.
- Diumenge 29 de juny: tercer i quart lloc (a les 09:00h) i gran final a les 11:30h.
A més, tots els partits celebrats a València podran seguir-se en directe a través del canal de YouTube del club amfitrió: Astros Béisbol Valencia.
Més informació de l'esdeveniment
al29 de juny 2025
- Entidad organizadora
- Club Astros de València
- Categories de l'esdeveniment
- Esdeveniments Altres esdeveniments Beisbol – Softbol