Agenda esdeveniments

2a Jornada Campionat d’Espanya de Clubs Divisió d’Honor dones Lliga Iberdrola femenina

16:00 -20:00 16 de maig 2026

Este dissabte 16 de maig, en jornada vespertina (de 16:00h a 19:40h), se celebra la segona jornada del Campionat d’Espanya de Clubs Divisió d’Honor Dones La Lliga Iberdrola en les pistes blaves de l’Estadi del Túria – Tram III, en la qual s’enfrontaran els clubs de Diputació València CA, At. Sant Sebastià, Atletisme Piélagos i Avinent Manresa.

Esta segona jornada de la La Lliga Iberdrola, juntament amb les altres competicións que se celebren este mateix dia, serviran per a conformar el quadre final amb els millors clubs femenins d’Espanya.

Cal destacar que el Club Diputació València Club Atletisme és el vigent campió de lliga, i que ha guanyat esta important competició en 29 ocasions, ostentant el rècord de títols del Campionat.

Estadi del Turia, Tram III. Llit del Turia, Tramo III

dissabte 16 de maig 2026
16:00 -20:00

0


Entidad organizadora
Reial Federació Espanyola d'Atletisme (RFEA), Federació d'Atletisme de la Comunitat Valenciana (FACV) i Club Diputació València Club Atletisme
Categories de l'esdeveniment
Esdeveniments Altres esdeveniments Atletisme